En till jobbig natt..
[DATUM: 2009-09-17 TID: 10:50:30]

Halloj!
Igår mådde jag pyton hela dagen. Svante var grinig och skrek en massa så fort han var vaken. Undrar om det är tänder på gång eller magen som krånglar..? 



Han sov iaf när Stella kom hem från dagis. Då kröp Stella upp i min famn och somnade så himla gosigt!!! =)
Johan kom hem och lagade mat! Thank´s honey! <3
resten av kvällen så hängde jag tvätt och myste på soffan. Helt slut!



Natten inatt blev inte heller nå bra. Både Stella och Svante vaknade till och från.. Vid halv ett så hämtade jag Stella ås hon fick sova med oss. Hon somnade direkt och sov hela natten! Helt otroligt! Så bra han hon aldrig sovit hos oss! Härligt!!!!

Det var dock värre med Svantson.. Han vaknade till och från och sen strax före fyra så vaknade han. Gav honom mat och sen var han jätte pigg! Han ville inte sova! Till slut fick jag plocka upp honom och gå ut i vardagsrummet med honom. Då började han bli grinig.. =( Efter en stund så bajsade han lite, och så småkräktes han. Men han blev bara grinigare och grinigare.. =( Försökte med mer mat, men nej. Hon han vägrade somna. Lade honom i babygymmet och lade mig på några stolsdynor bredvid, var sååå galet trött.. Där var han nöjd en liiiten stund, men sen blev han ledsen igen.. Efter fem så gav jag honom en alvedon och då tog det bara 10-20 min innan han somnade igen. Så jag fick lägga mig vid halv sex igen.. =S

Vaknade strax för sju av att Stella satt och tittade på mig: Hej hej! och så pussade hon på mig. Blev alldeles varm i kroppen! <3 Gosan!!

Nu är hon på dagis och Svante sover i vagnen på altanen. Jag skahänga tvätten och sen duscha när han vaknar, sen blir det lunch och lite plock. Ska bli så himla skönt med helg och få ha Johan hemma lite.. =)
Nej, sätta fart nu då..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0