Bilder + en till jobbig kväll..
[DATUM: 2009-09-09 TID: 21:14:06]

Fan va det här är tufft med magen eller vad det nu är.
Svante har vart superledsen på eftermiddagen.. =(
Funderar på om det är Laktulosen som han reagerar på.
Nån som har erfarenhet??
Inget bajs idag heller..
Ska iaf till BVC på fredag, då ska han få sprutor. Det är ju också kul.. *not*

Kicki hämtade upp Stella på eftermiddagen och så var de ute och donade på kvällen. Det var skönt att vara ensam med Svante. Speciellt med tanke på att han skrek halva tiden och sen sova han. Själv så är jag helt slut! Ska bli sååå skönt att sova. Ska nog ta täcket till soffan och kika på Idol och sen sova.. Skönt!!

Jag hatar Bilddagboken för tillfället! Har försökt ladda upp bilder. Endel gick. Sen tog jag några till, då försvann allt, och sen funkade det inte.. Nån felkod kom upp.. Ååhhh va jag blir trött!!!! Testar igen imorgon om jag orkar och hinner...
Åh nej, kom på att jag har en tvätt att hänga.. En med en massa barnkläder, så det är mycket som ska hängas.. Drygt när man kommer på det så sent.. =S Tar det i första pausen...


Stella har lekt på gräsklipparen idag.. =)

 


Sötan.. <3




Jätteledsen kille.. =(




Sen somnade han.. Skrutten...




Han jobbar på det här med att vända sig.. =)
Lite bättre humör nu när han vaknade efter åtta, skönt!!!




Mina älsklingar!! <3



Nej, nu är det Idol!!


Kommentarer
Postat av: Elin

vi gav ju Raul laktulos och för oss fungerade det bra. det tog ett tag innan det satte igång magen men sen funkade det super. Det kan ju vara lite gasbildande så han kanske har mycket luft i systemet.

2009-09-09 @ 21:44:12
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/
Postat av: Malin F

C fick laktulos i ett (!) år. Dom kan ju få ont i magen av alla gaser dom får av laktulos, men jag tror det är värst i början när man använder det. Hoppas han blir bättre snart!

2009-09-09 @ 22:23:36
URL: http://www.fruferna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0