Dagis dag 2!
[DATUM: 2009-09-01 TID: 14:03:13]



Påväg till dagis.. Är lite trött för jag måste gå upp vid 6-6.30 för att hinna.. =S



Stella, fröken Annika och Jonna sitter och väntar på att få glass! =)
Gick jättebra idag också. Hon lekte så fint och var utan mig nästan hela tiden.
Det gick så bra att Annika tyckte att jag kan gå iväg n stund imorgon! Spännande!!! =)

Nu har jag gjort min handlingslista till helgen. Måste köpa blöjor till båda och
så ingredienser till pajerna. Mumma!

Jag är sååå himla trött.. Vill bara lägga mig och sova.. Men, men..
Stella ville inte äta lunch så nu får vi se vart eftermiddagen tar vägen.
Vid fyra ska vi iaf träffa Johan på Coop och handla maten.
Måste vara två för jag får inte plats med allt om båda barnen är med.

Nehepp, ska sätta mig och sjunga lite med Stella tror jag..
Ha en skön eftermiddag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0