Äntligen!!
[DATUM: 2009-09-15 TID: 21:56:49]


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5799219.ab

Äntligen skrivs det nåt om det här! Fick höra tuuusen gånger att "graviditet är ingen sjukdom". Skit på er säger jag bara! Som de skriver så hade en man med samma symptom lätt fått beviljat. Mycket irriterande!! 

Blev en mysig dag idag!
Hämtade Stella på dagis, svängde förbi Johans farmor Ingegärd och tog med henne ut i skogen. Satte Svante i bärselen och Stella fick gå själv.
Vi plockade lite blåbär och myste i solen. =)
Efter det så begav vi oss till Västerås till mamma och pappa. Där fick vi god spagetti och köttfärsås. Johan var på en informationsträff om att starta eget.
Var tydligen sådär halvgivande..=S


Nu är vi äntligen hemma och barnen är nattade. Jag är supertrött idag igen. Har vart så himla trött sista veckorna.. Inte alls kul. Iofs så har väl Svantes mage krånglat och stella har haft inskolningen på dagis och så, men ändå.. =(
Inge kul att vara trött iaf.. Svante bajsade idag igen by the way. Skönt!

Jag var som vissa av er vet lite nedstämd efter Stella kom. Jag gick till en barn- och mödravårdspsykolog och pratade i några månader. Kände att jag behövde ta tag i mig själv innan Svante kom. Jag var rädd att drabbas av nån förlossningsdepp. Men jag klarade mig och mår mycket bättre den här gången. Jag skulle höra av mig till henne igen när han hade kommit. Men har inte gjort det än. Har inte känts som om jag har haft tid och så. Men nu när Stella har börjat på dagis så borde jag kunna klämma in nåt möte. Ska ta mig i kragen och ringa nån dag.
Jag kan iaf rekomendera att ta hjälp om man känner att man inte riktigt mår bra. Det är väldigt givande och man får se saker i ett annat ljus. Jag tror att man utvecklas som människa när man får se sig själv genom andras ögon och får hjälp med hur man ska tänka i olika situationer.

Nu ska jag ta ett varv på nätet innan vi kryper i säng. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0