Well done!! =D
[DATUM: 2009-10-01 TID: 10:52:32]

Guuud va duktiga vi har vart!!!
Vi gick 55 min med barnvagnarna (både asfalt och grusväg) och
sen gick vi hem till oss och körde styrketräning tills svetten rann! =)
Det gillade vi och det ska vi göra om!
Hoppas att jag kommer iväg och simma eller iaf gymma imorgon eller i helgen,
vill verkligen komma iväg nu! Känner mig peppad.
Kul att ha nån att kämpa tillsammans med!


Blev så svettig att jag måste duscha, hade inte tänkt att det skulle bli så anstängande.. Men det var ju bra att det blev det.. Ska alltså ta en dusch och fixa mig, sen bär det av till Sala för att besikta bilen. Håll tummarna för mig!! Efter det så åker vi till Västerås och möter upp Anna K. Ska ta en repa på Ikea och MAXI, kanske blir Hälla också?! Vem vet.. =P Det ska iaf bli roligt att komma iväg!

Nu är jag huuungrig! Känns så dumt att äta lunch så tidigt, men så får det bli. Tänker ta en tortilla med sallad, gurka, tomat och lite lätt creamfraice bara..
Det kommer mätta bra!
Tänkte bara äta salladen, men då kommer jag ju vara hungrig om 1,5 timme igen. Lika bra att ta tortilla. Det blir fint!

Nej, tidig lunch och sen kör vi på!


Kommentarer
Postat av: diana

hehe okej när lucas va 3 månader vägde han 5800 :)

våra barn har bara varit stora när dom föddes.. Lucas vägde ju 4130 o va 54 lång :)

2009-10-01 @ 11:11:51
URL: http://mammadiana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0