Underbar helg!! <3
[DATUM: 2009-10-19 TID: 07:18:44]

Helgen blev kanon!!
I lördags så bestämde vi oss för att gå på bio redan kl.15.00. Vi bestämde oss också för att skippa restaurangbesöket. Istället åkte vi och handlade mat efter bion och åkte hem och lagade en rejäl köttbit med pommes och bea. Mycket mysigare när man är hemma och kan göra vad man vill.. ;-P
Efter maten så hade vi tänk slå på en film eller två, men vi blev kvar i köket och satt och pratade och drack vin och cider i många timmar. Fanns så mycket att prata om ang. framtiden, förtaget, oss, våra fina barn och en massa annat.
Blev mycket bra sagt! =D



Vi avslutade kvällen med lite youtubeklipp på senheten. Hade verkligen en kanonkväll med min älskade man! Han är helt fantastisk!! <3

Söndagen blev inte heller som vi hade tänkt. Planen var att lägga oss på soffan och mysa till en film. Men när jag slog upp mina blå så var klockan 9.11 och solen strålade in bakom rullgardinen.. *jahapp..* Jag sa till Johan: "Det är för fint väder för att vara inne och mysa va?!" Jopp, fick jag till svar..
På med stövlar, kappa och handskar. Vi gick ut och donade inför hösten i trädgården och på altanen. Myspys!
Vid tolv åkte vi till Kicki och Lars och fick lite fika. Efter det skulle Johan kränga på vinterdäcken på fäljar, så jag, Kicki och barnen tog en promenad. Mysigt, mysigt! Lunch där efter det och sen hem och mysa.
På kvällen var Anna o Niklas förbi och åt pizza med oss. Hennes mage är såååå himla fin! Längtar verkligen till vintern när alla goa bebisar börjar ploppa ut! <3

  
  
  
  
  


Idag ska jag och Anna K till Västerås. Ikea och Hälla ska göras. Behöver mer kläder i stl. 74 till lillgrabben och några pyjamasar i 86 till kickan.. <3
Nej, om man skulle ta och smörja in sig efter duschen och klä på sig.
Ha en härlig måndag! Kramar.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0