Träna, träna, träna!!
[DATUM: 2009-10-27 TID: 07:29:00]

Godmorgon!! =)

Igår blev det en timme på gymmet efter dagislämningen. Svante skötte sig expmplariskt och låg och tittade och jollrade! =) Gjorde dock en sån där AFV-grej.. Lade mig på rygg och lyfte Svante med raka armar. Sen spydde han.. Sån tur var så var det inte så mycket. Fick väl en droppe i munnen och resten i ansiktet, halsen och på kläderna. Mumma... =S

Resten av dagen blev lugn. Skulle ha promenerat med Jeanette på kvällen,
men Karl var sjuk. (Krya på honom nu, tänker på er!!)
Vi var bara hemma och myste istället.

Idag tänker jag lämna på dagis, åka in till Sala och promenera lite. Sen när affärnerna har öppnat så har jag lite småärenden. Ska lämna tillbaka lite grejer på H&M och sen ska jag in på Wason och prata med chefen om min anställning och hur det blir i vår. Vi får väl se om jag kanske ska börja jobba lite. =)
Efter det blir det kanske lunch och sen åka och handla mat och sen
hämta på dagis.
När Johan kommer hem ikväll så tänker jag vara äten och redo att åka till Sala igen. Tänkte nämligen ge mig ut i bassängen..
Scarry! Inte kul att visa sig i baddräkt eller i duschen.. Kroppsångest AB!! Men jag försöker iaf göra nåt åt det så sakteliga.. =S

Nehepp. Äta klart frukosten och fixa mig kanske..?
Kram kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0