The night and the day..
[DATUM: 2009-10-22 TID: 09:47:47]

Morgon, morgon!
Vaknade med huvudvärk, men nu börjar det bli bättre.
Natten  var sådär, fast jag sov skapligt ändå. Stella vaknade och hostade en massa och var ledsen vid tolvtiden. Då fick hon komma in till oss och sova. För engångsskull så somnade hon nästan direkt och sova hela natten. Svante vaknade vid fyra så jag var upp och gav honom mat. Han somnade om direkt efter det. Skönt!
Sen vaknade han vid sex, så då gick vi upp.
Stella vaknade vid åtta. Hennes ögon var alldeles igensmetade. Som vanligt när hon blir förkyld så får hon ögoninfektion eller vad det är. Har iaf baddat med ljummet vatten och det ser bättre ut nu. Skruttan..

Idag blir en lugn dag. Iaf fram till två. Då kommer mamma och pappa hit. De ville hjälpa till lite och sen mysa med barnen antar jag. =) Ska bli kul, känns som om det var länge sen vi träffade dem!

Nehepp.. Jag sitter här i morgonrock och fryser om fötterna. Ska hoppa i kläder och sen ska Stella få lite acidofilus så kanske magen stabiliserar sig.
Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad kul att du är med & tävlar! Menar du muggen? Eller jag kanske inte fattade haha.. iaf, Svante växer ju han också. :) Kram & lycka till!

2009-10-23 @ 11:14:50
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Sophie

Haha oj sorry fattade inte vad du menade först, nej men du är inte nr 1 bland kommentarerna, har bara inte godkännt alla än :) Och när jag drar en vinnare använder jag en slumpgenerator, så då kan det bli vilket nr som helst. Kram

2009-10-23 @ 11:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0