Sovmorgon we like!!
[DATUM: 2009-10-20 TID: 10:18:37]

Goooodmorgon gott folk!!
Somnade på två röda igårkväll! Tvärsov till kl.5, då Svante antagligen vaknade till av Johans klocka. Han är så söt, han vaknar aldrig och skriker, utan han vaknar och ligger och snackar och är så go! Han blir superglad när man kommer in. =) Jag gav honom mat och sen var han nog vaken en stund med Johan tror jag. Men jag somnade om och sen vaknade jag av att han snackade igen med kvart i nio!! Det gillar jag!! Värsta sovmorgonen!! Stella hörde jag inte av förän vid 9.15 tror jag. Hon ska som sagt vara hemma idag eftersom hon bajsade löst igår. Men så har det ju vart i en månad, men vi får väl se hur det utvecklas.
Hon verkar iaf hur pigg som helst idag. =)

Vi ska nog bara mysa här hemma idag. I eftermiddag blir det kanske en sväng till Sala när Johan slutar. Tänkte handla det sista till dopet som vi har på söndag. Sen behöver jag till Apoteket. Var där igår, men idag såg jag att Laktulosen snart är slut och så märkte jag att Minidermen okså bröjade sina, Så det vore bra om det blev köpt idag. Svante håller på att torka bort. Han är så jäkla torr i huden. Men nu ser det nästan ut som nå eksem.. Vi får se.. Ska till BVC imorgon så får vi höra vad Helena säger.. Tänkte ta längd och vikt på Stella också. Tror att hon var typ minst på dagis.. Ska bara kolla så hon växer ordentligt..

Nehepp.. Kika vidare då.. Kram kram..

 


Kommentarer
Postat av: Frida

haha jag publicerar inte den där kommentaren:P Gör det, för på mig funkar det utmärkt! Den åker alltid på! Du är också såå duktig,tråkigt när det står till men snart tickar det neråt igen=)

2009-10-20 @ 11:12:40
URL: http://feurdas.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0