Sötnosar!! <3
[DATUM: 2009-10-28 TID: 08:43:56]

Godmorgon!
Igår var jag duktig! Först liten promenad i Sala. Underbara Sala! Fy va jag längtade tillbaka dit igår. Saknar mitt älskade Sala. Det är så fruktansvärt vackert! <3
Efter det så gick jag i lite affärer, köpte lite nya underkläder och nån topp. Sen var in och pratade med chefen om hur det blir i vår. Han skulle prata lite med andra chefen så får vi se vad som passar dem bäst.
Var in på Coop och handlade en massa. De borde ha större vagnar, men jag har för mig att de borde få nya vagnar när som helst! =) Det bli nice! Skyndade oss hem, gav Svante mat, packade upp varorna, sen gick vi till dagis och hämtade Stella. När vi kom hem så räffsade jag upp en massa löv. Svettigt värre.
Jobbigt att räffsa!



Vid tre gick vi in och åt mellis och jag förberedde maten. När jag ätit och Johan kommit hem så åkte jag till Sala, till badhuset.
Var riiktigt skönt att simma och sola! Simmade 12 längder och sen var jag alldeles anfådd och varm. Men det blev 40 totalt. Jag var ändå nöjd för jag trodde inte att jag skulle orka så mycket. Har ju inte simmat på några år!
Solade en sväng och det var också galet skönt! =)

Mycket nöjd med mig själv igår! Bra där! =)


Idag ska vi till Anna Lundin på förmiddagen. Länge sen vi sågs nu, så det ska bli himla roligt! =) Hoppas att det går bra med Stella och Arrathena (deras hund) bara. Men hon har hundvalpar, så förhoppningsvis så kommer Stella tycka att de är söta och lagom storlek. =) Arrathena är lite lugnare än Acce också..
Kommer nog gå fint!

PÅ eftermiddagen drar vi till Västerås och hälsar på mamma och pappa.
Mysig dag!!
Stella var snäll nog att sätta på Svante hennes nya kattöron som jag tänkte att hon skulle ha i helgen när hon och Svante ska till farmor och farfar. =)

Söt va?! =P



Haha.. Nehepp, äta frukost och läsa tidningen..
Så jäkla hemskt med Max..
Lider verkligen med Mickis. Måste vara så fruktansvärt med all ovisshet.. =( Usch och fy.. Jag hoppas verkligen att han kommer till rätta snart!

Kram på er...



Kommentarer
Postat av: Angelica

Västerfärnebo i all ära!!

Bodde där drygt två år när jag och Daniel flyttade ihop, men eftersom han ligger borta i veckorna och jag inte kände någon (knappt) så bestämde vi att vi skulle flytta. Då vart det Heby, min gamla hemby!:)



Synd på sätt och vis att man "gav upp" för Färnbo är himla mysigt! Men jag ångrar mig inte att vi flyttade tillbaka!:)

2009-10-28 @ 09:05:43
URL: http://angelfromhell.blogg.se/
Postat av: Sophie

Johan känner honom, är ju fruktansvärt. :( Usch... men det ser ju tyvärr inte ljust ut... har gått för lång tid nu.

2009-10-28 @ 09:22:24
URL: http://flerbarnsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0