Snatteri...
[DATUM: 2009-10-06 TID: 21:44:50]

Idag blev en bra och fullspäckad dag! =)
Började med att lämna på dagis. Rktigt riktigt kallt idag. Svårt hur mycket man ska klä på barnen.. =S Vid dagis mötte Jeanette och Karl upp. Vi gick rundan på 55 min och sen gick vi hem och körde styrketräning. Så himla roligt att ha nån som sporrar en, nån att prata med om allt och ingenting. Hon är så lättpratad och go! =)

Efter träningen så satt vi och pratade lite medans jag rensade svamp. Har fortfarande lite kvar, men snaaart är jag färdig. Gav Jeanette en påse också. Kommer aldrig bli klar annars..
Nä hon åkte så tog jag en varm dusch och fixade mig. Sen hämtade vi Stella på dagis och åkte till köplusten och handlade. Gick ju sådär. De har så små vagnar så bara bilbarnstolen får plats. Stella fick gå. När vi kom till frukten så var jag noga med att säga till henne att hon inte fick röra nåt. Men helt plötsligt så stod hon där och tuggade på en jordgubbe! UNGE!!
Nu har jag fått skämmas för första gången. 1000 ggr kvar, eller vad tror ni?! =P

Efter det var jag hem och gjorde mat. Fläskytterfilé i skivor i en kantarellsås med ris. Blev jättegott! Och då tycker jag inte ens om kantareller, men jag håller på och lär mig! =) Mamma och pappa var här och åt. Sen var de hemma med barnen medans jag och Johan var på föräldramöte med en lite föräldrautbildning. Lite om hur man kan hantera barn som är stressade mm.. Var iaf ganska så intressant och jag tycker att man fick endel tips som man kan ta vara på. =)

Nu har mamsen och papsen åkte hem. Tack för hjälpen! Nu kikar jag på DH (som jag har längtat!) och har en faslig huvudvärk.. =( Har tagit en treo och hoppas att den ska hjälpa.

Imorgon ska jag till barnmorskan. Ska ta cellprov. Det tycker jag är riktigt viktigt! Jag har flera kvinnor i min närhet som har haft förändringar som de fått kika närmare på. Läskigt, så jag är väldigt noga att kolla mig. Det är min andra gång. Jag ska också fixa så jag har ordentligt preventivmedel, för nu är det nog med barn på ett bra tag, kanske för alltid. Det får framtiden utvisa.

Nej, pausen är slut. Godnatt med er!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Ah tack för påminnelsen, måste boka tid jag med ju... drar ut på det! Inte för jag är rädd att det ska göra ont för det finns som sagt värre saker hehe men att ligga där blottad... :S

Så det får dröja med fler? Åh jag är sugen jag haha. :-) Men det får vänta lite!

2009-10-07 @ 08:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0