Shopping.. =)
[DATUM: 2009-10-03 TID: 18:15:49]

Började morgonen med att köra styrketräning. Bra där! =D

Efter det fixade jag mig och sen blev det shopping IGEN!
Mycket av det den här veckan.
Jag fick 2 klänningar, en kjol, armband, halsband och två par fingervantar.
Stella fick jeansleggings och en tunn kofta.
Svante fick två par mjukisbyxor, 4 bodys och ett par gubbyxor med hängslor.
Allt i stl.74. Han är så himla stor! Växer verkligen så det knakar! =)

Hade med mig Kicki som sällskap, smakråd och shoppingcoach typ! =) Tack för en mysig dag!
Vi åkte till Färnbo och där mötte jag upp med Anna K och gick en liten promenad. Skönt skönt! Tur att vi hann innan regnet! Sen bjöds det lunch hemma hos Johans föräldrar och efter det så har jag städat ur hallbyrån så vi får plats med barnens mössor, vantar och raggisar. =) Skönt att få det gjort! =)



Har vart ganska så kallt idag, men ändå frisk och skön luft! =)

Ikväll blir det mys med familjen. Så skönt att bara ta hand om oss och mysa! Får se om Anna och Niklas kommer över en sväng. =) Sen måste vi väl äta nåt, men jag är inte alls hungrig. Åt massa lunch hos Kicki och Lars.. =S Får se hur det blir. Nej, nu ska jag byta bajsblöja.. Har vart många såna idag.. Blä!

Kram på er.. =)


Kommentarer
Postat av: sandra

Gillar din mössa, den var jättefin!

2009-10-04 @ 10:59:07
URL: http://090513.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0