Nervös..
[DATUM: 2009-10-07 TID: 07:09:08]

Godmorgon!
Har sovit skapligt bra inatt! SVante sover än och har sovit sen igårkväll. =) Stella vaknade strax före fem, då gick Johan ändå upp så han fick ge henne välling och sen la hon sig bredvid mig i sängen. Jag sov väl 30 min till och sen var det dax att gå upp. Duschat och donat. Man vill ju känna sig lite extra fräsch när man ska till barnmorskan. Att ligga i en gynekologstol är ju aldrig speciellt kul.. =S
Jag är iaf riksigt nervös inför besöket. Jag är väl mest rädd för att det kommer göra ont.. Usch och fy.. Men jag får tänka på att jag har faktiskt fött barn och det gör betydligt ondare och tar längre tid. Bit ihop!
Blev iaf beordrad att ta en värktablett innan jag ska dit...

Håll tummarna för att det går bra för mig idag!

Måste ner på stan efter BM. Ska köpa ny mascara och så måste jag köpa en fin present till en av mina fina systrar. Anna fyller 33 år på söndag!
Grattis grattis!!! <3

Nej, väcka Svante kanske..? Kram på er.. =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Usch nej aldrig kul att ligga i en sån stol. När jag gjorde det där kändes det knappt=) Hoppas det går bra.

2009-10-07 @ 07:27:33
URL: http://feurdas.blogg,se
Postat av: karolina

Lycka till idag!

2009-10-07 @ 07:42:31
URL: http://grebiusflickan.blogspot.com
Postat av: Sophie

Äsch det klarar du fint. Kan vi kvinnor föda barn utan smärtlindring då kan vi lämna ett litet cellprov också. skratt Hoppas det går fint!

2009-10-07 @ 10:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0