Lars SVANTE Andersson
[DATUM: 2009-10-26 TID: 06:59:42]

Hej på er!
För det första så ska jag berätta för er att jag ÄLSKA tidsomställningen! Alldeles pigg och utvilad vaknade jag kl.5.18. Det gillar vi! =) Så nu är jag redan fixad, frukostad och redo för en ny dag! =)

För det andra så kan jag upplysa om att sen jag blev tvåbarnsmamma så har jag nog utvidgat min kissblåsa x3 eller nåt! Förut så sprang jag på toa typ 10 ggr på en dag. Nu kanske det är 3 ggr eller nåt. Man bli ju lite kissnödig ibland, men mitt i matningar, blöjor, påklädningar och nattningar så glömmer man lätt av det coh känslan försvinner. Ja, så är det just nu. Iofs så är det skönt att inte bli kissnödig på samma sätt i tid och otid. =)

För det tredje så kan jag berätta att DOPET gick kanonbra!!!!! =)
Svante satt och jollrade, Stella sprang runt och småbusade med folk, men ändå ganska så tyst, prästen skötte sig, textläsningarna gick fint och allt kändes bra! När själva dop delen var över så stressade Svante ner genom att bajsa. Mohaha.. Han tog i för kung och fosterland och klämde i så han blev alldeles röd runt ögonen och stånkade högt! Haha..
Jaja, efter det så somnade han så gott i pappas famn. <3
Efter åt blev det samling i Församlingsgården. Vi bjöd på smörgåstårta (som var supergod!) och sen blev dte kladdkaka, flarn och kaffe.
Så himla kul att träffa alla släktingar, alldeles för sällan! =)
Svante fick en massa superfina presenter! Tack alla för en kanondag!!

SPECIELLT TACK TILL MAMMA, PAPPA, KICKI, LARS, MONICA OCH ANNA-LENA SOM HAR HJÄLPT TILL SUPERMYCKET!! TACK, TACK, TACK!! <3



Träffade ju Robert på dopet och vi hade ju en deal att vi skulle gå ner 5 kg till jul. Just nu ligger vi lika med att endast ha tappat 1 kg var.. Så nu känner jag att jag måste tagga till, så kväll blir det promenad med Jeanette och på förmiddagen så blir det gymmet tillsammans med Svante när jag lämnat Stella på dagis. Blir det i Sätrabrunn. Det är ju inte precis världens bästa gym, men jag får ju röra lite på mig iaf! =) Sen skulle det vara abra att gå ner ett kg till helgen om det går. Blev ändring av min party/Halloween outfit igår. Trivdes inte i det jag hade tänkt, så det blev en annan. Den innefattar en galet tight, svart klänning.. Så jag måste jobba med magen. Wish me luck!! =S


Nej, ska kika vidare innan mina välsovande barn vaknar!
Ha en härlig dag! =)


Kommentarer
Postat av: Becca

Skönt att dopet gick bra :D väntar mig många bilder på bdb sen :) KRAM

2009-10-26 @ 09:23:07
URL: http://eccabeccas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0