Kladdkakedrottningen! =P
[DATUM: 2009-10-24 TID: 14:05:48]

Hej hopp!
Har min sjunde kladdkaka i ugnen nu. Härligt att snart vara klar. Johan tog tid på mig när jag slängde ihop en. Fick ner den i formen på 3.43 min, riktigt nöjd! Haha.. =P Får man tävla lite så är det ju roligare!

När det är klart så ska jag åka till Gärdsbo och hämta Johan och barnen så ska vi åka upp i skogen och plocka lite material till bordsdekorationerna tills imorgon. (Har nån missat det så ska Svante döpas imorgon..)
Hoppas att det blir som jag har tänkt mig..
Vi ska dit ikväll och duka och fixa iordning allt.


Nehepp.. Måste nog sticka. Ska borsta tänderna. Bättre sent än aldrig! Haha..
Kram på er.. =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad hurtig och duktig du är :D

2009-10-24 @ 16:06:42
URL: http://lindaoelvira.blogg.se/
Postat av: karolina

Lycka till på dopet! Häls. Karolina och Jonathan

2009-10-25 @ 08:00:29
URL: http://grebiusflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0