Helt färdig..
[DATUM: 2009-10-19 TID: 21:31:39]

Oj oj oj va jag är trött..

Stella var vaken mellan 01.30-03.30 inatt.... Inte så kul.. Sen gick jag upp kl.6, har vart i Västerås och sen hämtat på dagis, rensat ur försmå kläder i barnens garderober, tvättat, fixat i köket, lagat mat och donat. Nu på kvällskvisten så har jag vart i Gärdsbo och gått en promenad med Jeanette. Var sååå mörkt där (inga gatlyktor..) och riktigt läskigt, men som vanligt roligt att träffa henne. Skönt att gå. Men jag har såååå ont i kroppen nu. Vet inte om det är för att jag gick med stavar eller nåt annat..


Har ju haft jätte ont under fötterna i några månader nu. Det blir bara värre och värre, men den 3 november har jag fått tid hos läkaren. Längtar verkligen dit! Hoppas vi löser det då..

Det går tydligen nåt virus på dagis (De hade satt upp en lapp idag..) som gör att barnen blir lösa i magen, vissa har haft låg feber i omgångar och ont i kroppen. Stella har vart lös i magen i typ 1 månad nu. (hon brukar bara stenhård..) Men jag tyckte inte att jag har märkt av de andra sympomen. Men när jag tänker tillbaka så har hon ju krånglat lite med sömnen sista månaden. Hon har vaknat och vart gnällig och ledsen. Undrar om hon har haft ont i kroppen då?
Hon har ju faktiskt vart lite smågnällig på dagarna och velat ha napp och snuttis i tid och otid.. Så brukar hon inte vara. Och hon har velat kramas, gosas och mysa i soffan mer än vanligt. Hon kanske inte är riktigt kry..
Tänker iaf ha henne hemma imorgon och så får vi se hur det utvecklas...


Nehepp.. Är helt slut. Kroppen gör ont, fötterna skulle jag vilja skära loss och huvudet känns fasligt tungt. Lägga det på kudden snart. Har en känsla av att natten kan bli jobbig inatt igen.. =S
Godnatt...


Kommentarer
Postat av: Elin

jag har också fått ont under fötterna. känns som att det skär i dem. Helt mysko. robert köpte riktiga promenadskor till mig men det har inte hjälpt.

2009-10-20 @ 11:06:02
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0