Härliga fredag!! =)
[DATUM: 2009-10-23 TID: 12:03:15]

Hej på er!
Igår blev en mysig dag! När mamma och pappa kom på eftermiddagen så hade de med sig SEMLOR!! Liiiite tidigt, men det var ändå gott! Vi fikade och sen skickade vi Stella och pappa till lekparken. Jag och mamma satte igång och gjorde fint här hemma. Vi putsade fönster i köket, strök, satte upp nya gardiner i köket, nya dukar i rummet och köket och gjorde fint. Sen städade mamma badrummet och hårdgnodde på duschdörrarna så det blev superfint!
Tack älskade mamma och pappa för all hjälp!! <3

 

Idag har det var lugnt. Vi gick upp allihopa och hade lite mysmorgon. Sen gick vi ut på en liten promenad och hämtade nyckeln till församlingsgården och så handlade jag lite smått och gott till fredagkvällen!
Tänkte göra hemgjord kebab ikväll. Jeanette har tipsat mig om hur de brukar göra och att det brukar bli väldigt gott. Så vi ska testa! Sen är det ju såklart Idolmys ikväll! Jag längtar faktiskt!!! =)

Om en stund kommer Anna K hit och fikar en sväng. Mysigt, mysigt!
Längtar tills Johan kommer hem nu..
Kram på er.. =)


Kommentarer
Postat av: Anna-panna

Semlor och städhjälp... jag är grön i ansiktet...



:) VILL OXÅ!

2009-10-23 @ 12:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0