Godmorgon!
[DATUM: 2009-10-04 TID: 11:31:35]

Härligt härligt!
Svante sov helt natten i sitt rum utan ett knyst! Vaknade av att han gnydde lite vid 6-tiden. Stoppade i nappen coh han somnade om till kl.7. Stella vaknade också vid sju så de fick mat. Sen låg jag i sängen och slumrade medans Stella lekte runt om mig.. Slumrade typ en timme. Sen hittade jag Stella sittandes i soffan med en nässpray (för barn som hon hade fått på morgonen..) som hon försökte få in i näsan. Haha..



Sen har vi bara tagit det lugnt. Jag och Stella har duschat och sen har vi
bara myst, lagt pussel, tittat på tv och busat. Jag är super trött, fastän jag sov hela natten.. Skumt!

Johan är och åker rally i Heby.
Just nu är jag himla glad att vi inte åkte och tittade, för guuud va det regnar!!



När han kommer hem så vill jag ut i skogen. Får se om han och barnen följer med eller om de blir hemma och värmer sig. Han sa att det var jättekallt ute, men jag vill ut och plocka lite mer svamp. =)

Nehepp, barnen sover så jag ska mysa lite nu! =)
Ha en skön söndag, för det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0