Gick fint!
[DATUM: 2009-10-07 TID: 15:19:21]

Det där gick ju fint!
Cellprovet kändes väl mest som om mjan hade en värk som gick över sen. Så det var ingen match. Sen var det dax för spiralen. Det kändes inte ens när hon satte i den, men instrumenten var ju inte direkt sköna.. Aj aj aj.. =/ Hon sa att det var svårt att fixa för jag var så vältränad! Knipningarna ger alltså resultat! Bra där! =)
Nu efteråt har jag haft mensvärk hela dagen och blödit lite efter att de har vart där och donat..

Efter bm så åkte jag och hämtade Svante som hade vart hos farmor Kicki.
Tack!! =)
Hon föreslog att vi skulle luncha på stan vid elva. Det lät ju bra så jag åkte före till stan och bytte några grejer och fick lite nytt.. =P Sen lunchade vi på Johanssons. Jag tog en sallad som vanligt där, den är så god. Annars är jag inte alls så förtjust i sallad.. Kicki tog en Foccocha (stavning=?) med kyckling. Den var jättegod, en sån blir det nästa gång! =)

Ikväll är vi bjudna till Anna o Niklas. Anna skulle göra nån snabbcheesecake.. Jag sa att jag kunde ta en liiiiiten.. Försöker ju hålla igen lite iaf.
Man kan ju inte unna sig varje dag, då blir det inge bra...
Nej, nu ska jag kika runt lite. Är så himla trött idag.. =(


Kommentarer
Postat av: Frida

Usch, visst känns det skit ibland. Men vad gör man. Tur att det finns bil och bensin=) Dock lite svårt att bila till Emelie, har hon inga planer på att komma hem?

2009-10-07 @ 21:08:26
URL: http://feurdas.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0