Gårdagen..
[DATUM: 2009-10-05 TID: 12:27:59]

Det gick bra för Johan och Niklas på rallyt. De kom femma och jag tror att de var nöjda.
Var dock en riktigt otäck olycka.. =(
Usch, gillar inte alls den där sporten.. Jag blir så orolig..

Det drog ut lite på tiden så jag tog med mig barnen, hämtade upp Kicki och så åkte vi ut i skogen. Hon underhöll barnen och jag plockade trattkantareller. Hela skogen är ju full! =) Var ute knappt en timme och fick massor!
Efter det fick vi fika där och på vägen hem så köpte vi pizza.
Åt inte ens upp halva, men gott var det! =)



Idag har jag vart ute och gått 40 min med Jeanette. Skönt skönt! På´t igen imorgon! Då blir dte styrketräning också.. Nu kör vi!!
Efter det var jag och fikade (lite dåligt av mig, men imorgon ska jag vara duktigare!) hos Johans farmor. Mysigt att prata lite och Stella lekte så fint.
Nu är vi hemma och båda barnen sover.
Blir en lugn dag här hemma tror jag. Nu ska jag gå och värma lite mat till mig. Är så sugen på "nåt", så det är bäst att jag tar lite krubb.. Ha en skön dag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0