Freeedagen i bilder so far!! =)
[DATUM: 2009-10-02 TID: 15:44:51]

Min braiga fredag!


Stella åt frukost med mig. Superbra humör!! =)


Hur söt som helst! <3


Jag fixade Svantes nya säng! =)
Inatt ska han få sova i eget rum!


Men han testade sängen och han verkar gilla den skarpt! =)


Fina Becca kom hit och åt lunch med oss. Spagetti och baconröra blev det. Jättekul att se henne, alldeles för länge sen sist! Nästa gång så är det vi som hälsar på henne i hennes lägenhet i Västerås! =)
Pappa var förbi en snabbis och slängde i sig lite lunch.. =)


Pappan/maken Johan kom hem tidigt och gav barnen veckopeng!
Det gillar Stella och det är ju jätteroligt att få stoppa pengen i spargrisen! =)


Efter det gick Johan och Stella ut och skottade lite grus.
Stella dra sitt strå till stacken och hjälper till så gott hon kan! =)



Fast hon var mest söt! =P


Men hon gör så gott hon kan iaf! =)


Nej, nu ska jag fortsätta att städa på Svantes rum. Det är fullt med kläder och grejer som behöver fixas bort!

Hoppas att ni får en härlig fredag! Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0