Duktiga jag! =)
[DATUM: 2009-10-30 TID: 10:33:30]

Hej på er!
Igår jag var sååå duktig! På morgonen så gick jag och Jeanette runt Gärdsbo. När vi hade gått ett varv så bestämde vi oss för att ta ett till! 1h och 20 min, bra där!! =) Sen åkte jag hem, gjorde en stoooor kycklingsallad som jag åt två stora portioner av. Mums!!!
På kvällen så åkte jag till Sala. Först en snabbis på stan. Är tydligen näst intill klart att jag börjar jobba 25% i januari. =) Härligt, härligt! Efter det var jag till badhuset coh simmade. Blev 60 längder med bara en paus idag!
Bra där!! Stolt över mig själv!

Idag har jag städat av i Svantes rum och dammsugit hela huset. nu hittar jag inte hinken så jag kan torka golvet. Spårlöst borta! *suck* Har somlat ihop all tvätt så nu står alla tvättkorgar i hallen. Funderar på om jag ska ta och sortera den redan här uppe, innan vi bär ner dem ikväll. Lättare att bara slänga in allt då.. 
Får se vad det blir.

Är iaf himla trött. Svante vaknade till och hade tappat nappen typ en gång i timmen inatt.. =S *suck* Vid halv fem så fick han mat, då blev han pigg. Tur att Johan går upp vid fem, så han fick vara med honom och leka lite då. När Svante väl somnade, ja då vaknade Stella.. *suck igen* Så Johan tog in henne till mig och så fick hon välling i sängen. Jag försökte få henne och mig att somna om.. Men icke! Hon var pigg som en mört.. Jag känner mig mör... Anna K frågade om jag ville följa med till Sala idag.. Men nej, jag orkar verkligen inte känner jag. Alltid roligt när det händer nåt, men idag är jag helt slut och så tänkte jag överraska JOhan med att ha städat lite. Ska göra fint i köket och lite sånt. =)


Ikväll blir det Idolkväll här hemma! Är redigat avis på Anna L som vann vip-biljetter till Idol ikväll + hotell inkl.mat och dryck! Lyx, lyx, lyx!!
Ha sååå kul nu tjejer!!! =)
Imorgon är det party, party som gäller för oss. Vet inte om magen kommer vara så mycket plattare, men, men.. Ta mig som jag är, jag tänker vara het iaf! (Man kan ju låtsas så känns dte bättre!) Jag SKA ha roligt och INTE tänka på hur jag ser ut. Nu gör vi det bästa av det här och har en rolig kväll! =D

Nehepp, kika vidare innan jag fortsätter greja här hemma. =)
Ha en härlig fredag!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0