Duktiga igår, duktig idag!
[DATUM: 2009-10-08 TID: 08:04:48]

Igår kväll var vi riktigt duktiga! Först så gjorde jag en god och enkel pastasås med vitlök och skinka. Efter maten så plockade Johan undan i köket, tidningshögen och plockade ur vårt pant- och återvinningsskåp. Jag plockade undan vår klädhög på stolen i sovrummet + barnens kläder. Blev huuur mycket tvätt som helst. Varför spar jag såhär?! 
Nu är allt iaf samlat och jag ska börja tvätta under dagen. Kommer bli en fullspäckad dag idag! Det gillar jag!

Lämnar på dagis kl.9.00. Sen möter jag upp med Jeanette och så går vi rundan och sen hem och styrketräna. Sen frågade Frida om vi skulle ta en promenad vid ett. Låter fint tycker jag så jag hoppas att det blir av! =)
Ikväll ska vi till Marina och Mattias och fika, ska bli kul!
Jättelänge sen vi träffade dem!

Svante vände sig igen igår. Men det är ju alltid bara en gång åt gången..
Men han är ju på gång iaf! =) Mina duktiga barn! <3

Nej, sätta fart nu. Struntar i smink idag.. Ska ju bara träna och så ska jag duscha och fixa mig på eftermiddagen. Ska iaf klä på Svante, väcka Stella (som ÄNTLIGEN som en hel natt inatt) och fixa henne.
Ha en bra dag!! =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Självklart blir det av=) Ses lite senare, hör av mig=)

2009-10-08 @ 08:10:46
URL: http://feurdas.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0