Äntligen fredag!! =)
[DATUM: 2009-10-09 TID: 07:29:32]

Godmorgon!
Härligt med fredag! =)
Idag ska vi ta oss till Sala, jag och barnen. Vi ska handla på Coop. Orkade inte göra det igår kväll, blev för sent. Men idag måste vi handla, både mat och blöjor! =) Nån som är sugen att hänga på och hjälpa mig så är ni hjärtligt välkomna! Är alltid lite knixigt att handla med båda. De tar upp så mycket plats i vagnen. Och Stella få ju inte gå, det funkar inte.. Som sagt så snattade hon jordgubbar sist..

Båda barnen har sovit hela natten, så hiiiiimla skönt!! Jag älskar när de gör det!

Idag kommer Johans kusin, Magdalena (11 år) hit och ska mysa med oss och sen sova över. Tänkte att vi skulle äta varma mackor och sen titta på idol, mysa och snaska på en massa godsaker. =) Kommer bli kanon!
Imorgon ska vi nog bara ta det lite lugnt här hemma.
Leka ute i sandlådan och bara ha det bra.

Blir säkert endel bilder, älskar att knäppa kort ute, det blir så fint! =)

Nu kommer lite bilder från gårdagen:


Promenad nr.2 den här dagen gick vi med Frida och Hannes. =)
Tack för en trevlig stund, det gör vi om!


Hannes flirtar lite med Stella tror jag.. =P
Så himla söt kille!


Vi var hem till fina Marina (Johans kusin) och fikade på kvällskvisten!


Och så hennes Mattias såklart! De får så fint där hemma på gården! =)


Svante vände sig idag igen! =)


Och Stella åt hallon och blådär med hela kroppen.. =P
Mysigt, mysigt!!

Nej, ska gå och sminka mig innan barnen vaknar.. =)

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Men nehe, bilden var jättefin!!! Däremot är min bild hemsk med flint, haha så man är =) Lycka till på coop:P

2009-10-09 @ 08:01:39
URL: http://feurdas.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0