Dagen och huvudvärk.. =(
[DATUM: 2009-10-21 TID: 15:25:50]

Gick fint på BVC. Svante väger 8360 gr, så vi hade rätt! =)
Han var 67,5 cm lång och håller sin kurva bra. Vikten hade dalat lite,
men det var för att han rör sig mer nu. Allt såg bra ut!
Stella fick väga sig på "ståvåg" för första gången.
Hon vägde 12,4 kg och var 84 cm lång. Det såg också bra ut.
Skönt att hon gått upp lite.

Sen var vi på stan. Köpte en massa saker till mig coh barnen men orkar inte skriva det nu. Jag har världens huvudvärk coh Svante är tokgnällig idag.. =(
Stella har sovit sen vi kom hem och det blir väldigt konsigt med maten idag.. =S
Dax att kolla till henne och se om vi kanske ska stoppa nåt i magen. Jag är helt slut.. Ska kolla om jag har feber, men jag tror att jag bara är varm om kinderna..
Hoppas att ni har en skönare eftermiddag än jag.. =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0