Äntligen fredag!! =)
[DATUM: 2009-10-16 TID: 09:27:56]

Äntligen är det dax för fredag! Härligt härligt!! =)
Båda barnen är redo för dagen, men sitter här i morgonrock och har inte ens ätit frukost. Jag har bara mys idag och tänker inte duscha förän Stella lägger sig. I eftermiddag blir det en sväng in till Sala. Ska dona lite smått och gott och så handla lite.

För mr.Svante så händer det massor nu. Han vänder sig från rygg till mage heeeela tiden. I förrgår fick han sin första tand (väldigt lite gnäll faktiskt, det gillar vi!), igår fick han potatis för första gången (och det verkade han gilla!!) och idag har han borstat tanden för första gången. =) Han blir så stor. PÅ onsdag ska vi till BVC och det ska bli så himla spännande att se hur stor han är nu!



Stella snackar så himla mycket och det där med egen vilja utvecklas också kan jag lova! Haha.. Bestämd madame, men jag börjar lära mig hur jag ska hålla mig lugn och handskas med henne.



Vet att jag har vart dålig att blogga på slutet. Men blogg.se har krånglat, men det är åtgärdat nu. Så nu börjar jag om på noll igen idag. Sen kör vi som vanligt hoppas jag! =) Nästa vecka borde vara lite lugnare än den som vart. Det har vart galet mycket att göra. Igår var jag dock heeeela slut. Orkade ingenting..

Nej, måste nog äta frukost nu. Annars hungrar jag ihjäl!
Ha en härlig fredag!!


Kommentarer
Postat av: Moster A

Härliga ungar ni har - jag längtar ihjäl mig. Ha en riktigt skön dag, goa Karin! För nu är det FREDAGSMYYYS...



2009-10-16 @ 11:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0