Tillfällighet?!
[DATUM: 2009-11-24 TID: 07:30:29]

Gooodmorgon idag!
Har sovit underbart! Lade mig efter Paradise Hotel, kan ju inte låta bli att titta! Haha.. =) Gav SVante en flaska då och han sover än! Klockan är halv åtta.. Härligt! Stella har också sovit hela natten och vaknat nu precis. Underbart jag kan lova! Hann fixa mig klart innen de vaknade. Så jag är på klädd och sminkad. Skönt! Stella ville dock inte gå upp. Hon ville sitta i sängen med napp och snuttis och vila. Så det får hon göra. Vi får se när hon kommer upp.

Kände mig så himla pluffsig och tjock när jag gick upp. Tänkte att "Det var nog en tillfällighet att jag vägde så lite igår." Kände mig nästan lite skamsen och besviken.. Hade lite ångest, men ställde mig på vågen och vägde precis samma idag! BRA DÄR!!!!!!!!!!!! =) Det kändes skönt, så nu kör jag på! Kommer bli nåt från Donken till lunch. Men skippar min pommes så är det inte sååååå farligt. Ikväll ska jag ju simma också så jag kommer förbränna en massa. =)

Ne, nu ropar skruttan. Ska se om hon vill ha vällingen nu då?
Ha en härlig tisdag! Kram kram.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0