*suck*
[DATUM: 2009-11-04 TID: 19:43:37]

Jag blev sååå trött efter maten.. =(
Gräddade en massa pannkakor och bjöd JOhan. Stella och Kicki på. Det var gott.. Men nu är jag helt slut och har huvudvärk. Blev ju inte bättre av att Stella har gallskrikit i en timme för att hon är förbannad över nåt.. *suckar djuuuupt*


SVante älskar mat och gluffsade i sig två stor, jätte rågade matskedar med potatis och palsternacka på superkort tid! han bara gapar och han hinner knappt stänga munnen innan han skriker för att han ska ha mer! Haha.. Sådär håller han på tills han får mer mat. Kul att det går bra, skönt! =)


Nej, snart dax att lägga Stella. Hon är heeelt slut tror jag..
Jag med, längtar till Grey´s och sen får man sova!
Tror att Stella får vara hemma från dagis imorgon också om hon inte är lite bättre i ögonen. Vi får se. SKulle vara skönt om hon var där nån timme också. Vi får se..
KRam och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0