*suck*
[DATUM: 2009-11-10 TID: 08:24:37]

Godmorgon!
Har fortfarande ont i halsen, så ingen simning ikväll. Va ledsen jag blir! Jag som äntligen kände att jag hade kommit igång! =( När man blir hemma, stillasittande och måste vila så blir man galet sugen på saker. Får se hur det går i veckan. Om inte annat så kanske jag får köra på till helgen eller nästa vecka.

Igårkväll när Johan kom hem så kläckte han ur sig: SKA VI ÅKA TILL BAUHAUS?!
Chockad svarar jag: Ja det kan vi väl! =)
Johan ville åka till en affär, skumt!!
Vi fixade barn vakt på momangen och Kicki kom över.
Hon är en äkta pärla, helt underbar! <3
Sen stack vi dit och köpte klinker, fix, fog och målarfärg till källarhallen och ett rum till där nere! Åh va roligt det ska bli att få fint!! =) Kommer bli kanonbra där nere med lite ljusa färger!

Nehepp, ska snart ta och klä på barnen och gå till dagis med Stella.
Resten va dagen blir lugn, ska vila en massa så jag blir bra nån gång!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Aha oki! Tänkte för Anakin började få så torr hud nu innan hösten, smörjer också med miniderm. :) Oki, bloglovin uppdaterar kanske lite sent? Jag uppdaterar min blogg varje dag. ;) Kram

2009-11-10 @ 09:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0