Spotify me like!
[DATUM: 2009-11-17 TID: 12:41:26]

Hej igen!
Tomas fixade Spotify åt mig i helgen. Jag älskar det! Har lyssnat på en massa musik sista två dagarna. Var så länge sen jag lyssnade på musik. Bli rradio i bilen, men annars ingen musik. Har inte orkat lyssna på musik när det så mycket liv hela tiden ändå här hemma. Men just nu så känner jag att jag njuter av att lyssa igen! Åh va härligt! Börjar känna mig mer och mer hemma i mig själv, det gillar jag! =)

Just nu jobbar Johan i Färnbo. Då kommer han hem och äter lunch och fikar. Så himla mysigt att få hem min gubbe! Han är världens bästa, hade aldrig kunnat drömma om att jag skulle hitta mr.Right när jag gjorde! Var säker på att jag skulle vara singel och festa i många år till.. =P Men så blev det inte!
När jag träffade honom kände jag inte alls att han var min typ. Var inte ett dugg intresserad. Men ju mer vi pratade ju bättre kändes det. Vi hade lätt att prata och hade samma värderingar och gillade båda att umgås med våra familjer. Sen rullade det på och efter tio månader så köpte vi huset och när vi varit tillsammans i 13 månader så slutade jag med p-piller och strax efter det så väntade jag Stella! Nu har vi två barn, ett hemtrevligt hem och en underbar vardag tillsammans! jag är otroligt lycklig att jag träffade Johan. Att hans familj och släkt är underbar är bara ett stort plus! Jag kunde inte ha det bättre!! <3

Nej, nu ska jag sötta på kaffe tills han kommer hem på ettrasten.
Jag ska äta kycklingsallad till lunch, mums!! =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt ni verkar ha de:)

2009-11-17 @ 13:26:25
URL: http://lindhah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0