Paradise Hotell...
[DATUM: 2009-11-15 TID: 22:38:38]

HAHAHAHAHA...
Herreguuuud va pinsam den där Jackie är! Hahahaha...
Men väldigt underhållande att titta på iaf! Ska bli spännande att se vad som händer!

Nu är det läggdax. Imorgon ska Stella på dagis och jag ska till psykologen för första gången sen Svante kom. Känner att jag mår betydligt bättre än efter Stellas ankomst, så det blir nog bara ett rutinbesök och sen avslutar vi. Men vi får se vad hon kan gräva fram. Har inga förväntningar och vet som vanligt inte alls vad vi ska prata om. Men hon brukar kunna få mig att prata om det mesta.
Hoppas bara att Svante håller sig lugn så jag kan fokusera på mig själv...

Godnatt med er!!


Kommentarer
Postat av: Frida

ha ha ha ja väldigt underhållande!



Lycka till idag!

2009-11-16 @ 08:11:10
URL: http://feurdas.blogg,se
Postat av: Sarah

Haha, ja hon var lite nasty rent ut sagt.. Hoppas hoppas att jag får en skötsam dotter som inte vill vara med i dokusåpor..:-)



Ha en bra dag!

2009-11-16 @ 13:01:54
URL: http://somvemsomhelst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0