Orolig...
[DATUM: 2009-11-27 TID: 09:26:12]

Godmorgon!
Har sovit skönt inatt. Var upp och gav Stella en bok och en ny napp vid ett,
men annars har jag sovit. Skönt!

Igår började jag ta fram julgrejer. Strök och hängde upp gardiner i tre rum. Bara två kvar nu! mysigt! Sen ska det upp ljusstakar, stjärnor, dukar, nån tomte kanske, lite ljuslyktor och sånt. Kommer bli så mysigt!! =)
På kvällen simmade jag. Blev 66 längder och 45 minuter. Ökar med två längder varje gång. Känns bra! =) Men igår var dte segt att simma.. Kändes som om jag simmade sakta.. Men det var iaf skönt när det var gjort.
Man har ju iaf rört på kroppen en lång stund. =)
När jag kom hem var jag trött. Kollade lite på tv och vilade. Var helt slut!

Johan blev uppsagd igår.. Så efter jul har han inget jobb.. Känns inte så kul.. =(
Men han ska börja ringa runt och leta nytt idag. Tyvärr så måste vi köpa enny bil också, så imorgon ska vi nog åka en sväng och se om vi kan hitta nåt bra. Håll tummarna för oss.. För utan jobb kommer vi inte klara oss länge.. =/

Känns obehagligt...
Tur att vi har kärleken iaf! <3



Nehepp.. Om man skulle ta och duscha och klä på sig kanske.. Känner mig inte så motiverad.. Ska bara julpynta idag och ikväll blir det Idol. Är mest trött.. Vågen stog lite liiiite mindre idag igen och det kändes iaf bra. Fuskade en massa igår, men höll mig inom kaloriramen.. Men åt inte nå bra.. Bättring idag!

Vi skulle behöva handla lite rotfrukter så vi kan göra rostade rotfrukter
och fläskfilé ikväll. Tänkte nog göra en stor sallad till som
man kan ha det istället för sås. Gott!

Nej, sätta fart strax.. Kram..


Kommentarer
Postat av: Sophie

Kram Karin... det ordnar sig ska du se.

2009-11-27 @ 09:37:32
Postat av: ulrica

Jag vet hur det......va så säker...KRAM

2009-11-27 @ 09:40:00
URL: http://ulricaullman.blogspot.com
Postat av: Anna K

Har fattat att man kan kommentera fast man inte har en egenblogg =) haha tröga jag.



Va trist att han blitt uppsagd. hade inte en aning om att de skulle kunna bli så eller har ni kanske inte vetat de? fan va värdelöst. Men jag tror ni klarar er fint karin även om han skulle vara utan jobb nån månad. Tycker ni är så himla duktiga med allt som har med ekonomi å så å göra så de fixar ni. Förstår endock att man känner oro. Gör jag med som kommer få in så lite pengar. Men de kan vi prata om sen.



Du är så duktig med din vikt karin. Ville bara säga de. Puss å kram

2009-11-27 @ 10:20:16
Postat av: Becca

Det var inte kul att höra:( men det ordnar sig ska du se!!! KRAM

2009-11-27 @ 10:37:29
URL: http://eccabeccas.blogspot.com
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

hoppas det ordnar sig kram

2009-11-27 @ 10:44:55
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vad trist med hans jobb..=( Men du ska se att det löser sig! Håller tummarna att han snabbt får ett nytt jobb!

Massa kramar!

2009-11-27 @ 14:15:45
URL: http://somvemsomhelst.blogg.se/
Postat av: Åsa Andersson

Karin.. Jag känner med er! Fy. Men allt brukar lösa sig. Men jag förstår dina käsnlor. Skänker en tanke på er! :)

2009-11-27 @ 14:29:15
Postat av: Martina

Vad tråkigt med jobbet!! :( Hoppas han får ett nytt snart!

Fick en inbjudan med tid och dag och så var det rabatter när jag handlade för nån vecka sen. Men jag hade tänkt helt fel på dag så det var ju onsdags :S haha skönt virrig man är!

Ja du vikten är inge skoj, haha jag vräkte också i mig 200gr mjölkchoklad i början när Emilija var född. Alla gravidkilon försvann ju förutom 2 men nu ahr jag gått upp 7,5... Inte skoj när man är helt utan motivation.

Men jag har KÄMPAT den här veckan och det har ju gått bra. Orkar man bara den här första tiden och ser lite resultat så kanske det ger sig!

Du är ju så jäkla duktig Karin! :)

2009-11-27 @ 15:45:36
URL: http://tjugoniondejuli.blogspot.com
Postat av: Malin F

Tråkigt att han blivit uppsagd. Vi kämpar oxå på utan arbeten här. Det är tufft men det går än så länge. Hoppas han hittar ngt annat snart.

Duktig du är med träningen, jag är så omotiverad nu, skulle behöva en pers tränare ;-)

Kram

2009-11-27 @ 18:05:18
Postat av: Frida

2009-11-27 @ 20:31:53
URL: http://feurdas.blogg,se
Postat av: Frida

Åh nej va tråkigt! Men du ska se att det ordnar sig! KRAM

2009-11-27 @ 20:32:52
URL: http://feurdas.blogg,se
Postat av: Linda

Vad tråkigt att han blir uppsagd, har ni vetat om de länge? Är inte kul att gå hemma men de löser sig säkert, vad är han utbildad till? Kram

2009-11-28 @ 15:49:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0