Nybliven Buzzador!!
[DATUM: 2009-11-15 TID: 21:46:52]

Hej på er!

Jag har precis blivit Buzzador på www.buzzador.com
Det passar dig som:

Tycker det är kul att ha något spännande att berätta för sina vänner
Gillar att prova nya produkter och tjänster
Har åsikter och idéer som man vill ge till produktutvecklare och marknadsförare

Jag tycker att det ska bli riktigt kul att få testa nya produkter (självklart gratis!!!) och väldigt spännande att få marknadsföra olika produkter och tjänster på nya sätt! Nu väntar jag bara på min första kampanj!
Om du också är intresserad så maila mig för mer info eller registrera er på hemsidan, men skriv mig som rekryterare är du gullig! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0