Minus 1,8 kg!
[DATUM: 2009-11-23 TID: 09:40:38]

God förmiddag!
Nöjd Karin som skriver idag! Klarade helgen fint och landade på -1,8 kg.
Bästa måndags resultatet sen jag började. Har ju ofta vart lågt på fredagen och sen har jag gått upp lite under helgen. Men den här helgen lyckades jag hålla trots att jag ätit pizza, kakor och en cider! Men jag har inte ätit lika mycket och tänkt mig för! Bra där!! =)
Sen jag startade med viktklubben, så har jag gått ner 6,4 kg. Sen Vår tävling har jag tyvärr bara tappat 2,6 kg, men jag ska klara 2,4 till till jul. Det är jag övertygad om att jag LÄTT klarar! Det har ju gått upp och ner med vikten under den här tiden. Jag har vart motiverad, omotiverad, taggad, förkyld och nu taggad till tusen igen! Så nu kör jag stenhårt så läge jag känner för det! =)
Känns kanon just idag!

Igår var ju jag och Stella och badade. Det gick huur bra som helst! =)
Hon var ju inte precis vild (bara en stund i rutschkanan), men hon var ner i varma bassängen till hakan, hon låg på mage i trappen och "kokade kaffe", hon åkte vattenrutschkanan i bläckfisken, hon sprang efter en badboll i vattnet och hon hade jätteroligt! Lite segt i starten när hon satt i trappan i varma bassängen en kvart och tittade på alla barn och vägrade gå längre ner, men tillslut så kom hon igång! Sen ville hon inte gå upp! =) Det gick superbra i omklädningsrummen också. Hon gjorde precis som jag sa och var hur duktig som helst!
Jag blev så glad! Det här kommer vi göra om igen snart!! <3


Min duktiga tjej!! <3

En ganska så fullspäckad vecka väntar. Har BVC och sexmånadersvaccination på Svante, Föräldrarådsmöte, simma två kvällar, hälsa på Anna Lundin och sen blir det lite annat smått och gott. Behövs fixas lite hemma + att det ju tydligen är första advent på söndag, så jag ska väl pynta här hemma. Tänk att jag hade missat det, jag som älskar julen! Snacka om att jag har fullt upp i mitt lilla huvud! Haha...

Nej, ska kika på lite bilder från helgen,
sen får vi se vad dagen har att erbjuda!
Ha en skön måndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0