Min viktminskning so far! =)
[DATUM: 2009-11-26 TID: 07:16:28]

Ännu en goood morgon på alla vis! =)
Har sovit hela natten, sånär som att jag var upp och kissade en gång.
Jag vägde mig imorse igen. Har tappat 0,6 kg sen igår!!!! =)
Här kommer en liten sammaställning av mina resultat so far:


*Startvikt - Galet mycket!
*Tappat 7,4 kg sen start!
*Tappat 3,6 kg sen kräftskivan och min och Roberts tävling startade.

*Mitt mål när jag var gravid var att gå ner 5 kg till jul - Check!
*Mitt första stora delmål på min resa är vad jag vägde när jag blev gravid
 med Svante. Jag har ynka 0,6 kg kvar! Det borde jag klara antingen tills
 på måndag eller i nästa vecka! =)
*Mitt andra delmål är såklart vad jag vägde när jag blev gravid med Stella. Dit har
 jag 6,6 kg kvar. Det BORDE jag klara tills jag ska börja jobba i slutet av januari. 
*Än så länge har jag lyckats minska mitt BMI med 3 enheter!! =)

Känns väldigt bra!!! Jag är väldigt stolt över mig själv just nu!
Det här gillar jag! Jag se små resultat, men mer ska det bli!
Slänger in en bild från nu på morgonen. Det är såklart en morgonbild
och så ser man alltid smalare ut.. Men jag är påväg!



När jag var gravid satt de här mjukisbyxorna nästan slickade runt låren.
Så lite skillnad är det sen dess!

Idag ska Stella på dagis. Jag ska försöka få upp lite julgrejer från källaren.
Sen när Johan kommer hem ska jag till Sala och simma. SKÖNT!!
När jag kommer hem hoppas jag att jag har lite ork kvar att börja
pynta lite här hemma. =) Ska bli så himla mysigt med alla ljusstakar,
julgardiner, ljus och annat myspys!! =)

Nej, kika lite innan jag ska börja klä på barnen.
Svante sover än, men Stella är det full fart på!
Ha en mysig torsdag!! Kram kram.. =)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hoppas att ni får en fin dag, tänkte tipsa dig om att passa på att vara med och tävla på i min blogg, finfina julklappar! :-) Kram

2009-11-26 @ 08:50:20
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Frida

Va du är duktig! Det syns verkligen!

2009-11-26 @ 10:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0