Lisa Ekdahl..
[DATUM: 2009-11-16 TID: 16:55:19]

Sitter och lyssnar på Lisa Ekdahl, så himla fina låtar. Så sköna att lyssna på... <3

Chefen ringde nyss. Den 29 januari börjar jag jobba 25%, nice! =)
Blir fredagar och varannan lördag. Då får Johan vara lite pappaledig.
Mysigt, mysigt! =)
Spännande att komma tillbaka till jobbet. Undrar hur det känns nu.
Kändes inte riktigt hundra när jag slutade för två år sen.
Men jag hoppas att det känns bättre nu. Vore skönt i så fall.. =S

Imorgon ska jag på utveckligssamtal med Stella på dagis. Hoppas att hon inte är allt för busig, men det är nog lugnt tror jag. Idag fick fröknarna sånadär muffins. Ville inte äta upp dem själv, så jag tog med dem till fröknarna, det gillade de! =) Typiskt mig.. Hahaha... Hoppas iaf att det går bra imorgon.
På kvällen ska jag och Jeanette åka och simma. SKÖNT!! =) Nu är min hals äntligen riktigt bra, så nu jäklarns kör jag igen! På´t bara!!!!!!!! =P Har gått upp 1 av mina tappade kilon senaste två sjukveckorna.. =/
Men nu ska jag ner minst 4kg till innan jul. Hejja, hejja!!

Nej, göra kyckling och pastasallad med vitlökssås till kvällsmat nu!


Kommentarer
Postat av: Martina

Åh jag älskar Lisa Ekdahl, har jag gjort sen jag var liten :)

2009-11-16 @ 20:45:49
URL: http://tjugoniondejuli.blogspot.com
Postat av: Frida

Ja hon är riktigt bra:)



Jag har också gått upp ett kg :/ Det är då typiskt att man ska bli sjuk när man är peppad till tusen. Men nu är jag på gång igen=)

2009-11-16 @ 21:18:51
URL: http://feurdas.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0