Lillördag! =)
[DATUM: 2009-11-25 TID: 09:05:14]

Gooodmorgon!
Igår var jag väldigt duktig! Västerås på förmiddagen, fick vagnen såld.
Prutade endel, men det var ju bara skönt att bli av med den! =) Sen var jag och Svante till Ikea och Maxi. Han satt i paraplyvagnen för första gången coh han verkade gilla det. =) Skönt, den är ju så smidig!
Vi åkte hem, åt lunch och tog dte lite lugnt. Hämtade på dagis, och sen förberedde jag maten som Johan skulle bjuda sina föräldrar på och gjorde en kycklingsallad som jag skulle äta på kvällen. när Johan kom hem så åkte jag och simmade. Blev 64 längder och 45 min avklarade. Mycket skönt!! Såg faktiskt smalare ut i baddräkten och jag fick lov att ta av mig mina ringar för att det kändes som om de skulle glida av i vattnet! Hääärligt! Blev riktigt peppad av det!! =) Åkte hem och åt kycklingsallad och sen fick Kicki ta hand om barnen medans jag satte igång med pepparkakshusbak. Hann bara med en plåt. Var så mycket pill med alla fönster och utskärningar.. Blev iaf skapligt. Två änglar och en dörr gick sönder, men får göra om det nästa gång. Hoppas det blir bra nu! =)





Höll på till nio så det var bara att sätta sig vid DH och mysa.
Inatt vaknade Svante och skrek till vid två. Men när han fick nappen så somnade han om direkt och sov till 7.30. Skönt!! =) Vi har haft en skön morgon och alla var klara tidigt. =) Nu har jag bara softat runt här och barnen busar med varandra på golvet. Snart ska vi åka till Sala. Svante ska på sitt sexmånadersbesök hos BVC. Vägning, mätning och sprutor.. =( Usch och fy... 
Om Stella blir erbjuden svinspruta så kommer hon nog få den trots allt..
Men vi får väl se.. Vet inget klart än...


I eftermiddag ska vi till Jeanette och barnen och snacka lite skit en stund. 
Ikväll vid 17.30 så ska jag på föräldrarådsmöte på dagis. Jag är numera med i föräldrarådet! Spännande! Kul att engagera sig i nåt! 

Nej, börja klä på oss och åka mot Sala kanske.. 
Ha en härlig onsdag, glöm inte att det är lillördag och mys lite extra! ;-) 


Kommentarer
Postat av: Kicki

Den där vagnen ser jättesmidig ut!

vad är det för märke/modell?

2009-11-26 @ 10:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0