Läkaren..
[DATUM: 2009-11-03 TID: 12:52:24]

Goddagens!
Lätt träningsvärk i axlar, mage och vader idag. Bra där! =) Tyvärr har jag vart dålig med ätandet idag. Jag är så jävla värdelös på det här.. =(
*suckar vääääldigt djupt..*

Va till läkaren i förmiddags. Hon ordinerade Ipren 2-3 ggr/dag och att jag skulle smörja med nån antiinflamatoriskkräm 2-3ggr/dag. Så skulle jag köpa olika sulor och testa om dte blev bättre. Hon tog prover på sköldkörteln, 2 njurprover, sänka, blodvärde, sockerhalt och urinprov. Urinprovet var iaf bra och de andra få jag svar på om nån vecka.

Stellson är sjuk.. =( Eller lite iaf.. Imorse var ögonen fulla med gegg igen.. =( Tyckte hon kändes lite varm och hon hade 37,4. Inte så mycket, men ögonen såg inte så roliga ut. Hon har inte alls vart pigg under förmiddagen och nu sover hon sen en timme tillbaka. Skruttan.. =(

Nu ska jag gå ner och slänga i en tvätt, packa inför simningen med Jeanette ikväll och om jag hinner (innan nåt barn vaknar) så ska jag slå in ett paket och scrapbooka ett kort till morfar som vi ska fira på lördag. Får se om jag hinner scrappa några kort till alla pappor och far-/morfädrar tills på söndag... =)

Nej, sätt fart nu innan nån vaknar! Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej babe! Längtar så jag kan dö till helgen. :)



Kolla gravidisarna fick rätt mot försäkringskassan: www.aftonbladet.se/nyheter/article6060057.ab



Rätt ska vara rätt.



:) Kram så länge!

2009-11-04 @ 07:10:49
Postat av: Sophie

Märkligt det där med feber och inte feber. När Anakin lades in hade han 38,3 och då sa läkaren att där räknar dom inte det som feber för det räknas från 38,5. Skumt, hade jag inte hört innan. Jag tycker iaf det är feber runt 38, inte mkt kanske, men ändå feber.

2009-11-04 @ 09:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0