Jäkla tjejkväll och förstöra!
[DATUM: 2009-11-04 TID: 12:15:39]

Seg, deg, dag!
Svante sov från 19 (Johan satte på pyjamas, matade och lade firekt igen vid 22-tiden)-5.30 imorse. Guuud så skönt! Har inte ens vart upp och stoppat i nappen! Han fick mat, snackade en bra stund, men somnade om.
Så jag fick sova till åtta idag! Lovely!! =)

Efter det har vi tagit det lugnt, läst tidningen, hängt tvätt, ätit två stora portioner med kyckling- o pastasallad, planerat för att vi  faktiskt ska gå ut snart. Måste till Valvet och hämta ut ett paket! =) Men det får blir när Stella har sovit middag. Hon somnade precis och jag ska titta på "ensam mamma söker" på tv3play. Missade det i söndags och jag tyckte att det passade bra idag! Ska nog hämta täcke och gosa ner mig i datastolen.. =)

Det ryktas om att det snöar lite här och där.. hoppas vi slipper. Blä!
Har ingen lust alls med snö.. Bara kallt och ruggit ju!

Just ja.. Vi skulle ju simma igår.. När vi kom till badhuset så skulle dte ju vara Tjejkväll där så det var stängt! BLÄ IGEN!! =( Vi fick iaf sola, så vi solade och sen åkte vi till Cafè järnvägen och drack the och varm choklad. Mysigt värre! Imorgon ska jag iaf simma, skönt, skönt! Hoppas jag får med mig Jeanette då med! 
Innan simningen ska jag klippa  mig. Fick bli hos Ninni den här gången för Josse är ju på världensruntresa! Lyx henne! Är sååå avis! Men det ska iaf blir skönt att få klippa sig. har ju tappat typ halva håret. Det är såååå tunt och slitet av att jag tappat så mycket. Det är inte alls som vanligt. Längtar tills imorgon!


Nej, kika nu och sen hänga tvätt och efter det gå till Valvet! Spännande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0