HUNGRIG!!!!!!!!!!!!!!!!
[DATUM: 2009-11-02 TID: 20:07:53]

JAG ÄR HUNGRIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Suck, jag borde dricka vatten och ta en frukt! värdelösaste tipset EVER!!!!

Vatten kanske går, vi får se.. Har iaf håll tmig från att synda idag. För jag tycker inte att 7 kolabönor räknas... *Tttsss..* För dte är det ENDA jag har syndat med idag! Bra där!!

Åkte inte till gymmet. Var inte på humör.. Jag körde styrketräning och sen sprang jag på stället och hoppade lite och donade så jag blev svettig. Det fick räcka för sen vaknade Stella och Svante. Nehepp, kika på Ullared och se vad det är.

Imorgon ska jag till läkaren med mina fötter som jag har ont i, får se vad de säger..
Kram o godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Duktigt tjejen, heja heja heja <3<3<3

2009-11-02 @ 21:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0