Höstmys!
[DATUM: 2009-11-06 TID: 21:48:41]

Tröttis!
Efter en tupplur på soffan i 30 min i förmiddags (medans Stella lekte lika snällt bredvid mig när jag somnade, som när jag vaknade) så mådde jag bättre. Halsen kändes skaplig och huvudvärken var borta.

Idag har vi iaf tagit det lugnt. Men jag har vikt en massa tvätt, sorterat tvätt och tvättat två maskiner. Vi måste få upp tvättlinorna så man får plats med mer än två maskiner där nere.. Jag tvättar ju alltid i stim. Typ 10-15 maskiner typ på en vecka och sen väntar jag 2-3 veckor innan jag tvättar.
Då behöver jag kunna hänga mycket!
Sen har jag slagit in lite paket och scrapbookat ett kort
till morfar med lite bilder på oss. =)
Johan överraskade och kom hem lite tidigt idag igen. Vi bjöd över hans föräldrar och tog en fredagsfika i vardagsrummet med en massa tända ljus. Suuupermysigt!! <3

Sen åkte Johan (och Stella) och satte på vinterdäck på jobb-bilen. Sen blev ddet pizza och familjemys. har vart en riktigt go dag idag! =)
Nu kikar vi på Idol. Gissar på att Eddie och Rabih hänger löst ikväll, och att Eddie åker ut. Vi får la se..

Imorgon kommer ÄNTLIGEN älskade syster!! <3 Jag ska få gosa med bebismagen och prata massa strunt. Sen ska vi gå lite på stan och avsluta eftermiddagen med släktkalas hos morfar för honom och moster Inger.
Ska bli riktigt mysigt att träffa släkten! =)

Ne, nu ska jag nog ta en kopp te till. Var skönt i halsen. Slänger i en huvudvärkstablett också så jag får sova skönt! Godnatt med er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Idag är det lördag!! Finally... :-D

2009-11-07 @ 05:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0