Helgen!
[DATUM: 2009-11-02 TID: 10:03:19]

 Hej på er!
Dålig uppdatering i helgen, men det har vart fullt upp!
I lördags så lämnade vi barnen, sen åkte vi hem och fixade oss inför Halloweenfesten på kvällen. Vi blev så fina så! Bilder kommer längre ner!
Alla var superfina på festen och hade verkligen lagt ner tid på sina utstyrslar! Vart en trevlig kväll. Inget superdrag ändå, jag kom inte igång riktigt. Inte min musik och sådär. Vet inte vad det var.. Det var iaf kul att träffa lite folk och spela lite spel och så. =)

Sen  blev dét Hotellet och titta på E-type. Dansade lite och pratade med lite bekanta. Var väl trevligt, men inte heller skitkul.. =S Blev ju aldrig nå full fastän jag tyckte att jag drack ganska så mycket... Jaja.. Vi åkte hem vid halv två. Hemma så myste vi och åt toast. Det gillade vi! =) Sen sov vi till 10.40 på söndagen. =)

Efter dte så mysigt vi lite innan vi åkte till Kicki och Lars. Där fick vi lunch och vi hämtade barnen. TACK FÖR HJÄLPEN! NI ÄR GULD VÄRDA!! <3
Påväg hem därifrån så bestämde vi oss för att åka till Västerås och hälsa på mamma och pappa. Blev en mysig kväll därhemma och de bjöd på pizza från Pizza Hut. Mums!! =)
Mysig helg med andra ord. Nu komme rlite bilder från helgen. Det går att klicka på bilderna för att få dem större.

     
     
      
     
     
     
     

     
     
     
    
    



Kommentarer
Postat av: Malin

Ni är verkligen hur snygga som helst!! Vad roligt.. =) Kul att få se bilder också!!

2009-11-02 @ 10:19:03
URL: http://malinjacob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0