Helgen, bildspecial!
[DATUM: 2009-11-09 TID: 10:21:40]

Helgen blev kanon! Har dock haft galet ont i halsen på kvällarna.. =( Ena halsmandeln är alldeles svullen med vita prickar på.. =( Men har ju ingen feber så borde inte bara halsfluss. Kan väl vara nå streptococker, men jag vet inte.. Ringde häls och sjukvårdsrådgivningen igårkväll. De sa att jag skulle ringa Familjeläkaren coh ta halsprov idag. Men jag känner mig liiite bättre idag, så jag avvaktar en dag till. Men om jag får lika ont ikväll så ringer jag imorgon!

I lördags var vi på släktkalaset, mysigt! Stella och Svante var lite i fokus får man väl säga.. Blir lätt så! =) Efter det åkte vi hem och åt varma mackor. Jag åt alldeles för många, men det var sååå gott! Bestämde mig för att frossa och ta ostbågar på kvällen. Men sen orkade jag aldrig och fick så ont i halsen, så jag struntade i det. =)

Söndagsmorgonen så myste jag, Anna och barnen i sängen (Johan fick osva på soffan, gulligt av honom med tanke på att Anna är typ höggravid!). SEn gick vi igenom en massa barnkläder, mammakläder, jackor och annat som hon, Robert och bebisen fick. =) Efter det fixade hon sig lite och resten av familjen gick ut. Gjorde lite fint på trappen och donade. Men det fick ett otrevligt avslut när
Stella dök ner för två trappsteg med pannan före rätt ner i stentrappen.. =(
Aj aj aj!!!!!! Tror dock att hon hann ta emot sig, för det blev bara skrapsår på kinden och ett litet skrapmärke ovanför ögonbrynet... =( Hon blev iaf glad fort efter att hon hade fått nappen. =)

Anna åkte hem på eftermiddagen. På kvällen kom Kicki, Lars och Tomas hit och firade lite farsdag och åt tacos. Mums va gott! Hade gaaalte ont i halsen innan de kom. Men tog en Ibumetin och blev bättre, tur! =)

Idag är Stella på dagis igen, skönt faktiskt!
Jag ska bara vara hemma och vila och dricka litervis med te för att lindra halsen. Förresten så vägde jag mig imorse och efter helgens slarvande (stog dock emot ostbågar HELA helgen!) så har jag ändå lyckats gå ner 2 kg den här veckan!! =) Mycket nöjd!!!!!! =D Nu hoppas jag bara att jag ska bli frisk så jag kan simma imorgon och på torsdag och träna nåt mer. =)

Nu kommer några bilder från helgen..

Anna fick ha mys med båda barnen på lördagskvällen. <3


Störtskön bild på Svante! Haha..
-Vad har jag på näsan??


Glad sötnos med två små gaddar! <3


Svante har börjat gå jättebra med stöd. Stella är snäll och hjälpertill lite. =)


Stella var lite discoqueen idag! =P


Svante ville inte vara sämre och körde ett gympapass i sin hetaste outfit! =P


Stella kollade de fina blommorna precis innan hon kullrade ner för trappen.. =(


Efter det fick hon gå in till moster och Svante som precis hade vaknat..


Anna och hennes fina mage! Åh va jag längtar efter att få bli moster!! <3


Hon är så fin, min fina syster!! <3
Nästa gång är det vår tur att åka till Stockholm. Men då får nog Malin och Daniel vara huvudmålet! Alldeles för längde sen nu.. =S


Tomas, Lars och Kicki har precis ätit upp efterrätten. Mums!!


Svante var jättetrött och gosig. Bara satt och hade mysigt hos farfar! <3


Spa Stella! Hon bara låg och njöt och ville bli ismord av farmor när Svante hade blivit det. Mysigt!


Sen läste de lite bok och bara var allmänt mysiga!


När de hade åkt så myste hon med den trötta mamman..


Skrapsåret på kvällen. Lite ovanför ögonbrynet också..
Aj aj aj..


Kommentarer
Postat av: Elin

stackars lilla stella.. ser ut att ha gjort jätte ont. Din syster ser så oförskämt ljuvlig ut med sin gravid mage. Det verkligen lyser om henne.

2009-11-09 @ 11:27:21
URL: http://elingkpetersson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Halsfluss kan du ha utan feber..=) Jag hade det jämt i tonåren tills jag fick ta bort halsmandlarna.

Hoppas du känner dig kryare nu!

Kram

2009-11-09 @ 12:48:01
URL: http://somvemsomhelst.blogg.se/
Postat av: sophie

Vilka fina bilder!!! Härligt med bebismage! Har Svante fått exem? Kram

2009-11-09 @ 16:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0