Hejja, hejja, hejja!!
[DATUM: 2009-11-05 TID: 08:44:31]

Goooodmooooorgon!!!!!! =)
Nöjd och glad här! Vägde mig imorse och jag har gått ner 1,8 kg sen i måndags! Fick lov att väga mig två ggr för att tro på det. men det verkar sant. Ska iofs inte ropa hej förrän jag vgt mig imorgon också. Jag kanske bajsade igår eller nåt så jag väger mindre idag.. Hahaha.. Jag är iaf himla glad! Blir samma braiga kost idag + simning ikväll! =) Har dock lite ont i halsen, så jag ska ändå ta det lite lugnt. Om jag blir ensam och simmar så ska jag nog basta lite efteråt.
Det är nog skönt mot förkylningen. =)

Stella har ju ögon inflammation. Det vill inte ge sig och imorse fick hon inte upp ena ögat. Skruttan.. Hon har haft det från i söndags, men det blev värre i tisdags. =( Ringde BVC och frågade, men hon rådde mig att ringa familjeläkaren eftersom det kunde vara en infektion. Fick tid där 14.30. Så det blir till att åka in till Sala lite tidigare. Hoppas att vi får nåt som hjälper, för det här är inge roligt!
Förresten så vaknade hon vid sju och sen vid åtta så sa hon att hon ville lägga sig igen.. =( Så nu sover hon. Det märks att hon inte riktigt är kry..
Mammas hjärta.. <3

Vid fyra ska jag lämna vidare barnen och sen ska jag och klippa mig. Ska bli sååååå skönt! Längtar verkligen! =) Mitt hår är som svinto! Får se vad hon tycker ang. färg. Tänkte nog slänga i nåt hemma sen. Men det beror på klippresultatet. Ser det fräscht ut ändå så gör jag inget, men om dte behövs så lägger jag nog i lite mörka slingor.. Vi får se hur det blir..


Nehepp.. Ta en kopp te, blir nog en lugn dag fram tills vi ska åka..
Kram på er.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0