Hejja, hejja, hejja!!
[DATUM: 2009-11-20 TID: 06:41:19]

Goooodmorgon!!
Har sovit riktigt skönt inatt! Gav Svante en flaska när vi gick och lade oss. Vid två gnällde Stella och ville komma in till oss. Hon somnade om direkt och sen gick jag upp vid halv sex. Var tydligen pigg då! =) Båda barnen sover än (!) och jag har duschat, ätit frukost och läst tidningen. Mysig fredagsmorgon helt enkelt! =)
Skönt att Svante har sovit hela natten! Jag har inte ens stoppat i nappen. =)

Igår simmade jag 62 längder. Johan tyckte att jag borde simma 61, så det var fler än sista jag simmade. Jag tog 62. =P Simmade iaf i 50 min. Riktigt bra! =) Det händer grejer på vågen, men jag tänker inte avslöja nåt förrän på måndag, efter helgen. Förra gången jag gick ner mycket på en vecka så gick jag ju upp ett kilo på helgen. =S Det kommer inte hända den här helgen (hoppas jag), för jag ska köra hårt med maten i helgen också! Så detså! Så håll tummarna att jag iaf håller vikten som jag står på idag. Vore guld! Det betyder att nästa vecka borde jag vara under Svantes "startvikt". Häääärligt!! Bara 6 kvar till Stellas utgångsvikt då.
Det fixar jag lätt!


Idag ska jag och barnen möta upp Kicki på stan i Västerås för lite shopping och fredagsmys. Kul att gå på stan för en gångsskull. Det blir ju oftast Hälla eller nåt sånt. Ska dock helst inte göra av med några pengar. Kanske nån julklapp till barnen.. Jag skulle villa ha nån ny klänning/topp och en ny ögon skugga från Make Up Store, men det får nog kanske vänta. Vi får se vilket humör jag är på. Spara eller slösa..? (Slösa kommer ju väldigt ofta måste jag säga.. =S )

Ikväll bjuder mamma och pappa på tacos, ska bli sååååååå gott!!


Gud va de sover mina små kottar! =)

Nej, kika facebook, flashback, bloggar, mailen och kontot kanske..
Fixar mig när barnen vaknat eftersom Stella sover i vår säng just nu.
Ha en mysig fredag!! =)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Vad duktig du är! Det där klarar du fint!

2009-11-20 @ 09:05:53
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: Sarah

Vad duktig du är, du verkar ju ha kommit igång riktigt ordentligt..=) Härligt.

Längtar tills jag själv får sätta igång. Saknar ina gamla jeans..:-)

Ha en trevlig helg!

2009-11-20 @ 12:26:50
URL: http://somvemsomhelst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0