Hahahaha...
[DATUM: 2009-11-23 TID: 12:58:17]

Jahapp..
Det här var visst en dålig bakdag.. =(
Satt och snackade med Svante och busade en massa så jag glömde att klockan hade ringt. Brände kladdkakan.. *suck* Sen kändes smeten till cupcakesen väldigt lös, men jag körde ändå.. Dumt.. De är alldeles sega och konstiga, har knappt svällt nåt alls.. Antar att jag har tankarna på annat håll idag och inte har vart helt fokuserad..
Lite mycket just nu.. Jul snart, mycket med den och så är det faktiskt fullt upp med Stella och Svante..

Bättre lycka nästa gång..


Kommentarer
Postat av: Sophie

Äsch, det är lätt hänt, nästa gång kommer det bli jättebra ska du se! Blev sugen på att baka men jag tror ingen skulle vilja äta mina kräkbakelser idag hihi.. Kram

2009-11-23 @ 17:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0