Galen morgon!
[DATUM: 2009-11-15 TID: 11:38:53]

Godmorgon!
Imorse så var jag upp och gav Svante mat kl.5. Vart så pigg då så jag ville inte lägga mig. Istället så gick jag ner i källaren och målade taket en gång till + två väggar och alla kanter och hörn. =) Sen satte jag mig vid datorn och myste en lite stund, sen vaknade Svante så vi väckte Johan. Då fick han gå upp och jag sov en timme till. Sen kom han med en bricka med frukost på sängen!
Gulle dig min älskling!! <3
Vet ni vad mer?
Han frågade om vi inte skulle åka till Ikea i eftermiddag! "Du gillar ju det". Det är kärlek! Mysigt ska det bli!! =) Men först så skulle han iväg och fixa lite, så det blir i eftermiddag. Men vi skulle vara färdiga att åka när han kom hem sen. =)

Jag och Stella har precis ätit lunch. Nu han hon lagt sig för att vila middag, så nu är jag "fri" till kl. 14 typ.. =) Ska ner och hänga tvätten och så ska Svante äta lite smakportion. Det går så himla bra! =)

Nehepp.. Kika vidare nu. Kram.. =) 


Kommentarer
Postat av: Becca

Jösses vad duktigt gjort av dig:) hoppas ni får en jättemysig dag!! Själv är jag galet bakis och tänker nog inte ens dra upp persiennerna idag:P

2009-11-15 @ 12:19:35
URL: http://eccabeccas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0