"Frisk!!" =)
[DATUM: 2009-11-16 TID: 13:42:37]

Hej på er!
Mycket nöjd med besöket hos psykologen. precis som jag trodde så tyckte hon att jag verkade må mycket bättre, vara mer nöjd med mig själv och mitt liv. Jag har börjat ta kontrollen över mina känslor och över synen på mig själv. Jag är mer medveten och försöker jobba på det som inte är bra. =) Känns såååå skönt!!
Nu blir det inga fler besök där. Det gillar vi! Hurra, hurra, hurra!! =D



Har två underbara barn som gör mitt liv vackert, rent och fantastiskt!
Jag/vi har haft tur än så länge. Vi har haft det väldigt lindrigt so far.
Men jag ropar inte hej innan jag kommit över bäcken..

Nu ska jag och Svante gå till dagis och hämta Stella.
Kram på er!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0