Finally!!! =D
[DATUM: 2009-11-07 TID: 10:29:47]

Äntligen lööördag!!
Idag kommer min älskade syster! Ska bli så kul att ha henne här!
Längtar dock en faslig massa efter min andra syster som inte kommer.. =( Måste åka till Sumpan och kika på deras nya fina lägenhet snart. Spännande!!

Är även extra glad då jag lyckats gå ner 0,6 kg till idag! Allt som allt har jag tappat 2,8 kg sen i måndags. Nu ska dte bli spännande hur jag klarar helgen. Vi ska fika på stan, middag+fika hos morfar, myskväll hemma ikväll och sen söndag imorgon. Vi får la se hur det går! Håll tummarna att jag kan väja för de värsta frestelserna. Lite måste man unna sig, men jag ska jobba på att inte hetsäta.. *suck*
Känns iaf som om det värsta sockerberoendet är borta. Vill aldrig mer falla dit. Aldrig mer, men jag tvivlar att jag klarar det..

Snart ska jag packa ihop mig och barnen och åka till Sala. SKa hämta upp Jeanettes dotter Moa och ta med henne till stan. Tror hon skulle träffa nån kompis. Perfekt att hon kunde åka med. Jag ska möta upp syster i Sala för en lite fika innan morfar och Ingers kalas.


Ne, kika lite bloggar innan barnen vaknar och ska matas och kläs på.
Kram på er.. =)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Du är så jäkla duktig gumman!!!!! Själv har jag bara kunnat träna en gång den här veckan (jäkla förkylning!!), men jag har iaf varit o ridit idag. Du får komma in till stan nåt så kan vi ta en lunchpromenad.. Kraaaam

2009-11-07 @ 16:51:00
Postat av: Sophie

Var gärna med & tävla om valfritt klädesplagg från Alfons Åberg. :-)

2009-11-08 @ 14:55:37
URL: http://www.flerbarnsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0