Duktiga jag!
[DATUM: 2009-11-26 TID: 09:39:38]

Gud va det är skönt att känna känslan av att man är nöjd och stolt över sig själv för en gångsskull!! Mer sånt!! =) Har iaf gjort en massa situps på morgonen och så gick jag till dagis, lekte lite med Stella och sen gick jag en promenad. Blev iaf 25 minuter och jag blev svettig. Så det är ju iaf extra motion! =) Ikväll ska jag ju simma med Jeanette. Vi skulle nog ta och basta lite också. Myspys! =)

Om 1,5 timme blir dte lunch. Den vanliga pasta och kycklingsalladen med vitlökssås. Blir mycket sån nu. Men det är ju sååååå gott och så smalt. Ganska iaf.. Har väldans mycket pasta i + en massa sås. Men det är iaf bättre än pizza!

Nej, kika till Svant som sover ute i vagnen. Jag fick lov att väcka honom vid 8.15 för att vi skulle till dagis. Då hade han sovit sen 19.00 igår! Me liiike!! =)

Kram på er... =)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Satt & räknade på det där... hur mkt man gått upp och ned genom åren om man slår ihop allt s inte konstigt att man har ryggproblem nu kanske. ;) Räknade ihop att jag gått upp 100 kg, och ned 118 kg. Helt sjuka siffor ju hehe.

2009-11-26 @ 14:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0